هر سازمان فعالی برای بقای خود، برخی اقدامات را به صورت مستمر در دستور کار خود دارد. حفظ و ارتقاء کیفیت، بهینه‌سازی رابطه با مشتری، توسعه منابع اعم از انسانی، مالی، فضا و تجهیزات و ... از جمله‌ی این اقدامات است.
​​​​​​​یکی از برنامه‌هایی که وب‌سایت ساخت و تامین برای معرفی فعالان بازار ساخت و ساز کشور پیش رو دارد، تولید محتوی برای معرفی تامین کنندگانی است که خود را در عرصه‌ی فعالیت‌های حرفه‌ای خود به‌روز نگه داشته و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
این معرفی از طریق تهیه‌ی گزارشات کاملی از توانمندی‌ها، سوابق و محصولات خاص و جدید این تامین کنندگان به همراه پشت صحنه‌های فعالیت ایشان و انتشار نتیجه
در قالب رپورتاژ آگهی در وب‌سایت‌های پر مخاطب انجام می‌گیرد.
​​​​​​​ تجربه نشان داده که در فضای ارتباطی امروز و به خصوص در فضای اینترنت، ارائه‌ی اطلاعاتی که لزوماً به صورت مستقیم به خدمات اصلی فروشندگان ارتباطی ندارد ولی معرف اندیشه‌ها و زحماتی است که در پس خدمات ارائه شده وجود دارد، موجب ایجاد احساس نزدیکی بیشتر و ارتباط مطمئن‌تر بین خریداران و فروشندگان شده است.
در صورت تمایل به معرفی مجموعه‌ی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال بفرمایید.

تولید محتوا برای کالاها و تامین کنندگان ساختمانی

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش