خرید کالای ساختمانی - یک نکته
در دسترس باشیم؛ ایجاد حس اطمینان در روابط کاری
در کار تامین ما با آدمهای زیادی سر و کار داریم. هر کدام از آنها نیز مدلی در ارتباط با دیگران دارند که شاید بعضی از این رفتارها به مزاق ما خوش نیاید.
ما باید این نوع رفتارها را طوری بازخوانی کنیم تا به ما سود برساند.
تابحال شده است به کسی حس در دسترس نبودن داشته باشید. به عنوان مثال وقتی که به فردی زنگ میزنید پاسخگو نباشد و وقتی که پیامی را به او ارسال می کنید، زمانی جوابتان را می دهد که دیگر کار شما تمام شده است. قطعاً در محل کار به چنین آدمی برخوردهاید و به احتمال زیاد این مدل رفتاری شما را اذیت کرده است. اما ما کاری به آن آدم و رفتارش نداریم؛ ما باید ببینیم میتوانیم چه استفادهای از این داستان بکنیم. قطعاً ما دوست نداریم افرادی که با آنها کار میکنیم چنین رفتاری را داشته باشند. پس با خود قرار میگذاریم تا همیشه در ارتباطات خود با دیگران در دسترس باشیم.
در کار تامین، ارتباطات زیادی بین افراد وجود دارد و میشود گفت بیشتر ارتباطات یکان است. حالا یعنی چه؟ یعنی در ارتباطات فیمابین ما، فرد مقابل نیز به صورت منفرد انتظار در دسترس بودن از ما دارند و بهتر است که این ویژگی را در ذهن آنها بکاریم.
یکی از بهترین راهها برای ایجاد حس در دسترس بودن برای افرادی که با آنها در ارتباط هستیم، بلد بودن و اشراف داشتن به نرم افزارها و پلهای ارتباطی بین افراد است، یعنی همان اپلیکیشنهای ارتباطی خارجی و داخلی.
در نهایت تشکیل حس در دسترس بودن در ذهن مخاطب میتواند باعث ایجاد حس اطمینان و اعتماد شود و آنها میدانند که میتوانند به شما اتکا کنند.